קידום אתרים

רשת האינטרנט היא כיום המגרש המרכזי עבור חיפושים לשירותים ומוצרים. כל בעל עסק מעוניין להופיע בעמודים הראשונים בחיפושים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלו. אנו מציעים קידום אורגני וממומן ב Google, וקידום ברשתות החברתיות.

קידום ושיווק האתר הוא תחום נוסף ונבדל לגמרי מבניית ומפיתוח האתר. כמובן, שכאשר אנו בונים ומפתחים אתר אינטרנט אנו שמים לב ומתאימים את האתר למנועי החיפוש השונים, אך על מנת לקדם את האתר ברשת יש לשכור מומחה בנושא.

בשנים האחרונות התמחינו בשיווק ובקידום אתרים בגוגל ובפייסבוק. אנו משתתפים בסדנאות, כנסים ומתעדכנים כל הזמן בעדכונים הבלתי פוסקים בתחום.

הלקוחות שלנו מגיעים ממגוון תחומים - תיירות נכנסת ויוצאת, כנסים בארץ ובחו"ל, רופאים, רפואה אלטרנטיבית, אמנים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים ועוד.

 

שאלות נפוצות

האם האתר החדש יגיע מותאם לחיפוש בגוגל?

כאשר בונים אתר חדש יש לקחת בחשבון כי הוא כי תיקח תקופה של כשלושה שבועות מינימום לאתר להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל

יש לשים לב, כי כאשר אנו בונים אתר חדש אנו מבצעים אופטימיזציה והתאמה של האתר על מנת שיופיע במנועי החיפוש השונים. אך, בתחומים פופולריים האתר לא יגיע לעמודים הראשונים ללא עבודה של מקדם מקצועי.

כמה זמן לוקח לאתר חדש להגיע לעמודים הראשונים בגוגל?

בסיום העבודה על בניית האתר, האתר מגיע מוכן עבור מנועי החיפוש השונים. יש לשים לב, כי כאשר מתייחסים לתחום פופולרי בו ישנם מושגי חיפוש תחרותיים האתר לא יופיע במקומות הראשונים ללא עבודת קידום ושיווק האתר.

ניתן לקדם בגוגל בשני דרכים מרכזיים: קידום ממומן וקידום אורגני. (לשניהם מטרות שונות ועלות חודשית קבועה - להסבר הסתכלו בשאלה הבאה).

מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני?

גוגל היא מנוע החיפוש המוביל בשוק ומציעה שני כלים מרכזיים לקידום אתר האינטרנט במנועי החיפוש שלה.

קידום ממומן - סוג קידום זה נקרא בשפה המקצועית CPC (Cost Per Click). כלומר, כל קליק על המודעה שלי עולה לי כסף. זהו קידום שמיועד להופעה מיידית בעמוד החיפוש של גוגל ומתרכז בעיקר במוצרים ושירותים רלוונטיים לאותו הרגע. לדוגמא, אם ארצה למכור כרטיס טיסה שמועדו הוא בעוד כשבוע אבחר בשיטה זו. שיטה זו עובדת בצורה של מכרז בה זה שמופיע ראשון הוא זה שהציע יותר מהמתחרה שלו על מילת חיפוש ספציפית. תוצאות החיפוש יופיעו במעלה הדף צבועים בצבע שונה ולידם המילה "מודעה".

קידום אורגני - שיטה זו מתרכזת בפרסום לטווח ארוך יותר ואינה כרוכה בעלות עבור כל קליק. לקידום האורגני ישנה עלות חודשית קבועה עבור קידום האתר והמטרה הסופית שלה היא להביא את אתר המפרסם לעמודים הראשונים בטווח זמן סביר. בדרך כלל במרבית התחומים ניתן לראות תוצאות לאחר תקופה של בין שלושה לשישה חודשים. תוצאות אלו מופיעות בשורות שמתחת לשורות המודעות הצבועות.

אני מעוניין בקידום האתר, איך מתחילים?

על מנת שנוכל לבצע קידום מוצלח ומקצועי אנו מבצעים קודם כל מחקר מילות מפתח בו אנו רואים מהי התחרות על מילות ההמפתח שהגדרנו.

אם בחרנו בקידום ממומן אנו בודקים מילות אלו ומעריכים כמה תעלה כל לחיצה על כל אחד מהם ביחס לשוק נכון לאותו הרגע.
ואז, מקימים את מסע הפרסום - מילות המפתח + מודעות שיווקיות שיגרמו ללקוח הפוטנציאלי להקליק דווקא על המודעה שלנו.
במשך כל מסע הפרסום אנו עוקבים אחרי המילים ובודקים אילו מהן רלוונטיות למסע הפרסום ואילו לא.

אם בחרנו בקידום אורגני, אז אנו מקימים את מסע הפרסום לטווח הארוך ויוצרים קישורים ולינקים בין האתרים השונים שיכולים לקדם את האתר שלנו ברשת.

מה היא העלות החודשית עבור קידום האתר?

העלות לקידום האתר מורכבת ממספר גורמים:

  • מחקר מילות מפתח - סכום חד פעמי בתחילת מסע הפרסום.
  • עלות הקמת קמפיין - סכום חד פעמי בתחילת מסע הפרסום.
  • עלות חודשית קבועה עבור קידום האתר.
  • בקידום ממומן - עלות על כל לחיצה המשולמת ישירות לגוגל.

בהצלחה!

האם אתם מקדמים גם בפייסבוק?

בהחלט!

אנו מתמחים בקידום בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות הפופולריות כגון אינסטגרם, לינקדין, טוויטר ועוד.